HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.04.27. 17:51 lonicera

Kúl eksön!!!

Címkék: video film laza

          Pipa vagy, mert szombaton is meló volt? Ideges vagy, mert holnap ismét munka? Ráadásul a vasárnapod is szar? Szétütnéd az első szembejövő krokodil-szörny-embert? Na, ha a válaszaid pozitívak, akkor kapcsolódj ki ezzel a 2 db, szuper laza akció jelenettel!

        Ezt a rövid epizódot Fazer ajánlotta nekem, amiért hálám a sírig üldözi majd. Tekintsük meg eme török ( vagy milyen ) eksön múvit és máris gyorsabban fognak javulni vidámsági mutatóink:

 

És most vesézzük ki, mit láttunk. Én arra gondolok, hogy ez más nem lehetett, mint egy jó vicc az alkotók részéről, bár készültek olyan filmek bőven, amiket sajnos komolyan gondoltak és hasonlóan bénák (pl. Európa-expressz) . Zene nagyon ott van, baromi laza ez a főszereplő, aki bajuszos Neóként halomra vág egy rakás Jumurdzsákot, szamuráj karddal, napszemüvegben. A videó elején láthatjuk, ahogy a hős a szépen animált repcsi kerekeit szétlövi, olyan a grafika, hogy az új Kis Vuk c. film is megirigyelhetné ( meg is teszi valószínűleg ). Bravo. Utána kipattan a kétszemélyesből 10 fószer, akit miszlikbe aprít a menő csávó, biztos kifogyott a pisztoly... Annyira baromi jól kardozik, hogy az ellenség előbb lesz véres, mint ahogy ő lecsap a pengével. Ha ez nem laza, akkor semmi. A harc koreográfiája mesés. Van az a rész, amikor elesik az egyik gonosz, a hős meg rálép és szónokolni kezd. Én kicsit töröm a törököt ( wáwáwáwá ), ezért megpróbáltam kitalálni, mit mondhat:

- " Héj-héj-héj, ez az új cipőm, jó mi? Nájki. Megnyírtam a bajuszomat, mert felfelé állt, így ni. Kettőt csettintettem és már kész is lett. De te nem értesz ehhez, te szar. Majd megmutatom, hogy kell ezt csinálni: először lefelé kell vágni, így, gyorsan. Aztán lerázod a szőrt... Mért nem figyelsz köcsög??? Most véged! " ( Azért utána még belerúg a hullába, biztos ami tuti alapon, mert ennyire menő. )

Nagyjából ennyi a sztori, de a végén még azért a pengével megvakítja ellenfelét, a befejezésekhez pedig ötleteket kommentekben lehet írni!

Nehogy azt gondolja bárki, hogy ennél nincs kúlabb, aki még nem látta volna, annak ideszúrom ezt a gyöngyszemet:

Ugye a Star Trek sokaknak ismerős? Nekem is, pedig sosem néztem. Pedig miket hagyhattam ki, belegondolni is rossz. Például ezt a sziszegő krokodil-kígyó-szörny-embert, aki a sárga pizsamás csávót akarja egy bazi nagy doronggal elverni... A harc itt annyira élethű, hogy lélegzet vissza fojtva néztem. Mivel nem kaptam levegőt a röhögéstől. Lassú, béna, gagyi. Ezek a szavak jutottak eszembe. És az nem mentség, hogy régen készült a cucc. De minden tiszteletem a készítőké, azért ez nagyon laza bunyó volt:) Azt mondja már meg valaki, hogy mi az a pizsamás csávó derekán? Dezodor? Fénykard? Vagy mi a szar? Na mindegy, a legjobb, amikor hozzá vágja a követ a mutánshoz, de az sem gyenge, amikor tangóznak és belesúg valamit a srác fülébe a szörny:D Én nagyon élveztem, remélem, ti is!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr52444472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

woozy (törölt) 2008.04.28. 15:15:27

Hogy mi az ott a derekán? Hát ahogy elnézem, tök egyedül egy idegen bolygón, sztem adó-vevő.

Egyébként itt a béta verzió: www.youtube.com/watch?v=Xra1Grix0-o

lynx (törölt) 2008.04.28. 18:15:04

Kirk kapitány laza. A legjobb arc, persze csak a Spock után.
Hogy mi az az övében? Gondolom nem fézer, mert akkor használta volna. Az adó-vevő a jelvényben van. Talán trikorder :)
Bár a gyík övében is van egy.

br1Koo 2008.05.02. 08:29:06

Az első videónál a végén tuti megfogja a kardot és ledobja vele az emberkét. xDDDD Naggyon Laza.

br1Koo 2008.05.02. 08:33:41

Lehet hogy az egy adóveő volt, és a gyíkember valójában egy átalakult kapitány, volt rajta ruha és öv meg ugyanaz a "fénykard".
süti beállítások módosítása