HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.04.29. 20:09 lonicera

Terheltek

        Hozzá szokhattunk volna már ahhoz, hogy percenként öntik a mocskot a fejünkre. De mégis meglepődünk, újra és újra. Valamit mindig kitalálnak, amit nem igazán könnyű feldolgozni, jobb is, ha átsiklunk ezen dolgok felett és úgy teszünk, mintha nem történt volna semmi, különben belőlünk is egy fogyatékos, zöld medve lehet...

        Divat lett klippet készíteni, amit számítógéppel csinálnak, hogy 3D-s filmecske legyen belőle, valami gyökér főszereplővel és lehetőleg szánalmas szöveggel, zenével. Nem tudom, miért lett ez ekkora móka, de van egy tippem: mindenki lazán leakaszt egy szép adag zsetont, aztán csókolom. Mármint a stáb, amely megalkotja ezeket a szarságokat. Aki őket pénzeli, nem lehet más, mint a Gonosz szolgája vagy valami hasonló állat. Vagy velem van a baj, amiért nem tetszik ez? : 

Terhelt Terkel betétdal. Ez a jútyúbos leírás. Megnéztem, mi az a Terhelt Terkel. Ez egy dán animációs film, ami megosztotta a nézőközönséget: volt, aki imádta, volt, aki rühellte. A betétdal alapján én az utóbbi csoportba tartoznék, mert "valami bűzlik Dániában". Miért?

- Milyen már a zene? Milyen a SZÖVEG? Ki írta ezt? "Kabbe köcsög, ronda állat vagy, az anyád egy ócska kis luvnya" aztán még "kurva jó a stílusod én meg egy állat vagyok, hogy nem vettem észre, mennyire szép vagy". A többi nem is érdekes. Milyen a klipp? Hát szar. Ez nagyon laza akart lenni vagy nagyon vicces, de nem sikerült egyik sem. Van benne pár "óriási poén" : cigi-homlokon-elnyomós, kalapáccsal-tökön-verős, gyűrűvel-fejbeütős, jaj és a kedvencem, amikor a madárka fejét ollóval levágja a csaj. Gratulálok, régen láttam ehhez fogható alkotást. Aki ezt kitalálta, annak annyit üzenek: "Kabbe köcsög!"

Mi van még a tarsolyban? Például ez:

        Ez is a tudatos elme-szennyezés kategóriába tartozik, bár rájöttem, hogy a letölthető mobilos tartalmak meg a többi ilyen jellegű üzlet nagyon megéri a kitalálónak. Mennyi gyerek lehet, aki 500+ÁFÁ-ért ( csak úgy mondtam egy számot ) letölti ezt a kék kis kretént... Nekem is át kéne nyergelni erre a szakmára, van pár ötletem. Mondjuk Kanos Kandúr, Tépős Bulldog; Punk Péter, aki elrepül a kannás bortól Sohaországba...

        Azt mondja meg valaki, hogy a refrénben az van-e, hogy "a bíró meg egy köcsög"? És ha igen, miért? A videó címe Goomi a gizda. Ez a blog a laza, menő, kúl, gizda dolgokkal foglalkozik. Meg azokkal a dolgokkal, amik annak szeretnének látszani, de nem azok. Goomi, a földönkívül egyáltalán nem gizda, hiába pörög-forog-brékel-rappel, mert messziről érezni a pénz szagát, mikor meglátjuk a nyomi fejét. Mondjuk egy igazságot felfedeztem a klippben, ami akár önkritikának is tekinthető, bár lehet, hogy csak én vagyok naiv: Goomi szerint "A pop-biznisz szar". Szerintem is. Ha sokszor megnézzük a klippet, akár még az is felmerülhet bennünk, hogy ez a videó egy jó nagy oltás a pop-iparra nézve és akkor így már laza, ezzel viszont csak az a baj, hogy nincs kedvem sokszor megnézni, hogy rájöjjek erre.

       Na és itt van a messze legidegesítőbb szar, amit eddig láttam és ez tuti, hogy csak a máni miatt pattant ki valami jóképességű gyökér fejéből: 

Meghallgatod és egész nap ez fog a fejedben járni. Azt énekli: "Engem nyalni lehet, mint a gumi cumit". Nos, engem is, a seggemen keresztül, annak, aki papírra vetette az ötletét ennek a zöld medvének. Olyan a feje, hogy legszívesebben elővenném az AK-47-et, aztán HECCSÁT.

De eszembe jutott valami, azt hiszem, talán ezzel kezdődött minden: 

12 millió ember nézte meg ezt, csak a jútyúbon. Ha csak minden 10. letöltött egy csengőhangot 500+ÁFÁ-ért, akkor az nem kis üzlet. És ha ez igaz, akkor valaki elég sokat kaszált vele és azért az laza. Ezért gondolom, hogy ez indíthatta el a folyamatot, aminek selejtes termékei a "kabbe köcsög, goomi meg gumi maci". Mindegy, ennek a videónak legalább a zenéje jó, kár, hogy feldolgozás. Attól még a béke randa.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr55447703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

narghil 2008.04.30. 13:14:54

A második vidi szerintem paródia; azt példázza, milyen kultúrális szintet kell megütnie valakinek manapság ahhoz, hogy a média sztárgyára kezelésbe vegye, és maradék emberi mivoltától is megfossza. Nem véletlen, hogy egy kék ufóundorkáról van szó... nem emberről!

A harmadik vidi is paródia lehet, egy átlagos slágerlistás mű dalszövegének intelligenciatartalmáról.

A Crazy Frog -os ocsmányadék pedig egyszerűen orvosi segédeszköz. Nekem bejött, mint hánytató... :(

Obinata 2008.04.30. 13:59:40

Hát én láttam a terhelt terkelt és olyan közepes film :) Ahozd h értsd a kabbe köcsögöt meg mkell nézned a filmet :D bár a magyar szinkron szar volt mint állat hülye történet volt de én jót röhögtem :D

br1Koo 2008.05.03. 09:28:47

Énmeg inkább hányok a goomy-n megh a kis undorító gumimacin mint a crazy frogon. Erről a "terhelt trekel"-ről meg ne is beszéljünk..
süti beállítások módosítása