HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.05.12. 18:18 lonicera

Ájm bekk!

Címkék: zene laza szinti

        Kedves olvasók! Visszatértem és úgy érzem, kárpótolnom kell titeket, amiért sokáig lazaság nélkül tengettétek napjaitokat. Ígérem, hogy újra belevetem magamat a kúlságok tengerébe és gyakrabban posztolok. Most elmondom, miért is nem tudtam tartani a lazasági-szintet.

      A múlt hét katasztrófális volt, alig tudtam géphez jutni, mivel kora reggeltől késő estig nem kerültem haza, persze nem szórakozni voltam. Nem bányász vagyok, de mégis csákányoztam, ástam és egyéb szerszámok segítségével pusztítottam a környezetet, valamint tömtem az információt az agyamba ( tanultam ). A hétvégén viszont rápihentem a melóra, tanulásra. Ezt viszont külföldön tettem, magas hegyek közt, ahol internet hiányában nem tudtam blogolni. Megjegyezném, hogy ez a túra viszont über laza volt, talán egyszer megírom a történetet. Ennyi mentegetőzés elég is volt szerintem, jöhetnek a menőségek, gizdaságok: 

       A figura ebben a sapkában és ezzel a szemüveggel már önmagáben is elég laza, de a zene, amit nyom a szintin, az még menőbb. Azt sajnálom, hogy a hang minősége nem 100%-os és azt is, hogy nem igazi gitáron nyomja, de így is élveztem. Bár azt tegyük hozzá, hogy a 2. perc környékén kezdtem belefáradni, de megmentette a dolgot, hogy a 3. percnél vége van a nótának és magyarázni kezd a gyerek, azt is érdemes megnézni, mert nekem elsőre szimpatikusnak tűnt a srác. A mozgása is jópofa, az újjai is lazák lehetnek meg a csuklója is. Az a benyomásom, hogy sokat gyakorolhat otthon és nem nagyon mozdul ki, de ez is lehet kúl, ha ilyen dallamokat agyal ki valaki. Azt nem értem, hogy a dobot mért nem a szintin rakta a zene alá, mert kicsit megszakad, mikor hátranyúl, hogy benyomja, azért így sem rossz. Köszönöm a videót Rol33-nak!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr19465312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rol33 2008.05.12. 18:52:26

Nm, csak így tovább. És igen, gitáron lazább lenne, de így se rossz.

Spoock 2008.05.12. 21:12:53

Csak nekem hót fehér a fejéc?

Freehand 2008.05.13. 13:29:24

Vááá, nagyon állat :D eszméletlenül nyomja.

Rol33 2008.05.13. 16:12:40

Ha fejléc akart lenni, akkor a Firefox nem jeleníti meg (nekem, de mint látom neked se), de IE megjeleníti.
süti beállítások módosítása