HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.05.27. 16:14 lonicera

Kíméljetek Mc Engem

Címkék: reklám nemlaza marketing fogás

"A  napi forgalom tízszeresét bonyolította le Big Macből a húsz évvel ezelőtt Magyarországon először megnyitott, Régiposta utcai McDonald's. Volt, aki másfél órát állt sorba, hogy 43 forintért jusson az egyébként 650 forintos szendvicshez." Ezt olvastam az Indexen és eltöprengtem.

 Itt most nem a szokásos szöveg jön, hogy hányok a multiktól meg a műanyag kajájuktól, mert akkor hazudnék. Szoktam gyors kaját enni, nem gyakran, de előfordul. Átlag 2-3 alkalommal egy hónapban.

Mégsem rohantam el a 43 forintos Big Mac-ért. Én megértem, hogy valakinek sok a 650 Huf azért a szendvicsért és szeretne olcsón hozzájutni, de nehogy már több száz ember süljön szénné a napon, mert erre az akcióra fáj a foga! Bocs, de én nem várnék 1.5 órát egy ilyen szendvicsre, azért annyira nem jó. Vagy velem van a baj, amiért nem tudom felfedezni ebben az egészben a szépet? Hogy mindenki olcsón kaphat nagy és tápláló szendvicset? Hogy az is megengedheti magának, aki eddig nem tehette, mert minimál béren vagy az alatt él? De ha így van, mert valószínűleg nem a poén kedvéért mentek el annyian,  akkor elég szomorú, hogy rá lehet venni az embereket, hogy ott pusztuljanak a kapitalizmus egyik szimbóluma előtt a 43 fokban, a 43 forintos kajáért. Lehet, hogy én gondolkodom rosszul és ez nem is megalázó húzás, hanem egy kedves gesztus az egyik multi részéről... De akkor adja többször olcsón és nem olcsó marketing fogásnak fogom tekinteni az akciót. Ha ez egyszer így lesz, akkor az lesz a laza, addig viszont szemfényvesztés az egész.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr73490345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsannuska 2008.05.27. 21:36:13

találtam egy videót: www.fn.hu/belfold/20080527/sokan_megeheztek_43_forintos//azt hiszem, ez magáért beszél... :)/

Kessy 2008.05.27. 22:35:55

Most komoly 650 forint egy olyan???! én nem járok mekibe asszem egyszer voltam ott akkor is csak azért mert osztálykirándulás volt és hát ugye vidéki népnek kötelező oda betérni... Tesómat egyszer kiröhögték mert nem volt hajlandó ilyen *?!#@ "kaját" enni... Az ilyen embereknek azt kívánom hogy egyenek mindennap csak mekis kaját :)
Jóh nem azt mondom egyszer megeszed semmi bajod nem lesz tőle bóti kajába is van elég szemét de ebbe... bele se merek gondolni :S

Kessy 2008.05.27. 22:36:55

Ja am jól hozzászóltam a témához :D Szóval sztem tényleg megalázó... Dehát ha nekik ez kell istenem hát aki hülye haljon meg

Rol33 2008.05.28. 15:00:59

Kessy van igazság abban amit mondasz, viszont nem olyan rossz. Szerintem drága, és kevés. Egy sajtburger 200 Ft, Auchanban 1 szendvics (kifli, szalámis, stb sokféle van, és korrekt nagyságú, egyedül a paradicsom íze nem tetszik benne nekem) 150 Ft körül van. Igaz hideg kaja, de ha Sajtburgerrel jól akarok lakni, és igazán éhes vok 4-6 kell. 2 az meg minimum, 400Ft, inkább eszek akkor hideg kaját. Hónaponta 1x ha eszek "Mekiben", megkívánom, tényleg finom, csak kevés. De nekem senki se mondja, hogy egészségtelen, és ettől hízik el. Szinte bármiylen kajától el lehet hízni. Reggeli: Bacon (tojás, sonka). Ízletes, igaz drágább. Senki se mondja, hogy a tojás egészségtelen, és sz*r. Nem akarom védeni a McDonalds-ot, de ez iszonyatosan nagy baromság sztem. (Nem szoktam reggelizni ott, legutóbb 3 hónapja ettem kb. azelött meg 1 éve.)

Ha meg nem szereted hideg kaját, pizza. Avval is jobban kijössz(, már ahol).

A témához hozzászólva...
Elcsábítja az embereket. Én azért nem álltam volna végig, nem is vok türelmes. Szerintem lealacsonyító.
süti beállítások módosítása