HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.06.07. 12:51 lonicera

Európa Bajnokai

Címkék: foci szórakozás eb

Tényleg mindenki erről ír, beszél: ma kezdődik a kontinens viadal és nem lehet a téma mellett flegmán legyintve elmenni. Nem  írok elemzést arról, hogy ki fog győzni. Nem írok arról, hogy mennyi sör fog fogyni a június 25-ig. Nem érdekel, hogy Ausztria és Svájc hány száz millió eurós forgalmat bonyolít le a döntőig. Én csak pár, saját gondolatot jegyzek le az EB-ről, hiszen nem vagyok szakember sem pedig olyan drukker, aki mindent tud(ni vél) a fociról...

Kezdeném azzal, hogy én még sosem láttam a magyar válogatottat ilyen tornán játszani. Ha jól tudom, 1986-ban még a VB-n ott volt a nemzeti 11, a csoportkörben. Én akkor születtem. Ez ugye 22 éve volt, mondjuk kivonom ebből az időből azt az 5 éves gyermekkori szakaszt, mikor még nem érdekelt a foci, továbbá kivonok mondjuk még 5-öt, amikor még nem számított, hogy a magyarok játszanak-e. Így végül 12-t kapok, ami években elég hosszú idő - ezért kicsit szomorú vagyok, hogy idén sem nézhetem hazánk fiait játszani. Sok értekezést olvastam már, hogy ennek mik lehetnek az okai, de mivel én nem értek hozzá, nem is akarok hülyeséget írni. Csak az érzéseimet, azok pedig a következők: szomorúság, csalódottság, szégyen, harag...

Mesélték nekem, hogy 89' előtt csak nehezen lehetett Nyugatra menni, itt keleten csorgatták az emberek a nyálukat az Európa jobbik felén beszerezhető cuccokra meg a magas életszínvonalra. Hát én ebből mit sem értettem, hiszen az én gyerekkoromban már nem így álltak a dolgok, kivéve talán az életszínvonalat. Lényeg, hogy meséltek ilyenekről, de nem éreztem át, mert nem tapasztaltam meg, amit az idősebbek. Viszont most meg én csorgatom a nyálam a külföldi foci csapatok pazar játékára... És az Aranycsapat - kérdezhetik ? Számomra csak egy legenda. Na ezért vagyok szomorú, csalódott és mérges. Mert nekem ebből nem jutott és ahogy elnézem, nem is fog egy darabig jutni. Örüljek annak, hogy a horvátokat barátságos meccsen 1-1-re "vertük". Köszi. 

Viszont ha már nem játszanak honfitársaim az EB-n, akkor is kéne valakinek szurkolni. Mert az jó: izgulni egy csapatért, sok másik emberrel együtt, örülni, ha gól van, szomorkodni, ha kikap a kedvenc. Sajnálom, hogy az angolok nem szerepelnek idén. Én nekik drukkolnék. De hát se magyar, se angol gárda, kinek drukkoljak így? Képzelt pro és kontra válaszok egy képzelt baráttól, pusztán szimpátia alapján, a teljesség igénye nélkül:

Portugálok:

- Náluk játszik a világ jelenlegi legjobb focistája, a C. Meg ott csomó sztár van, simán elvernek mindenkit. Szép a mezük is. Ja és ott játszik a C vagy ezt már mondtam? 

- Jaj, nekik nem szabad szurkolni, mert ott a nagypofájú CÉRONÁLDÓ, aki olyan könnyen borul fel, mint a Géza bá' a 10.feles után. Nemáhogy neki drukkoljááá!

Olaszok:

- Úgyis ők nyernek, mert ott vannak a legszebb férfiak! VB győztest nem ver senki,amúgy se, ha nem tudnád. Mi? Milyen 3-1 a magyarok ellen? Kikaptak, és? Ja, bárkivel előfordulhat.

- Na , persze, a szépfiúk. Vén szarok már azok is, ahova azért kerül be valaki, mert régen jó volt és nevet szerzett magának. De a respekt nem elég a győzelemhez, egy ellenfél sem fog leborulni, hogy: "jaj Del Piero bácsi, tessék, itt a laszti és bocs, hogy elvettem!"

Oroszok:

- Nagyot fejlődött a focijuk, le a kalappal. Nézzed meg pl. a Zenit-et. Mekkora zsuga-királyok már. Simán ott lesznek a toppon, majd meglátod. Helyre áll a VILÁG REND-je!

- Aha, nagy orosz foci, mi? Nagy ruszki zseton inkább, de a pénz nem old meg mindent, ott maradnak, ahol eddig is, keleten, a barbárok között. Méghogy igazi Vörös Ördögök...

Németek:

- Tuti, hogy Ballack irányításával szarrá verik a kontinenst! VB-n is milyen jók voltak már, nem? Acélos akarattal törnek előre, kegyelmet nem ismerve, mint valami futball-gépek. Senki sem áll meg előttük, jönnek, mint a Tigris tank.

- A németek? Akkora nyomorékok, mint "Timmy!" Mennek és aprítanak, de a labdához közük sincsen és még csúnyák is. Meg az a marhaság, hogy a foci az a játék, ahol 11-11 ember kergeti  a labdát és a németek győznek... Hagyjál má a hülyeségeiddel. 

Görögök:

- Tuti befutók, ha hozzák, amit a múltkor. És hozzák is majd, ne félj. Nagyon jól együtt mozog a csapat, másnál nem látsz ilyet. A játékosok nevei meg imádnivalóak:)

- Jaj, azé mer egyszer mákjuk volt, többet nem lesz, egyszer volt Budán gyros-vásár. Nem tudnak semmit, kifognak esni a csoportkörben. Régen volt már 2004!

Franciák

- Nézzed meg, itt kik játszanak! Ez a keret is nagyon erős, Zidane sem kell, hogy lepofozzák a többieket. Nagyon eredményes futball-nemzet, több sem kell ide.

- Csigazabáló parasztok, Zidane volt a hab a tortán, de maradt még ott gyökér. Pl az Henry, majd most ő fejel meg valakit. Tirpák az összes, élükön a sebhelyes fejű Ribery-vel...

Hollandok:

- Na ők mindent tudnak a fociról, játékosaik a világ vezető klubbjaiban játszanak, tudják, hogy kell járatni a lasztit, idén nagy meglepetést fognak okozni.

- Bah, ezek már régóta többnek akarnak látszani, mint amik valójában. Régen voltak azok a nagy játékosok, nem tudják őket pótolni ilyen lófejű FánNiszterrójokkal...

Spanyolok:

- Torres lesz az isten, ezen az EB-n mindenkinek vág 3 gólt meccsenként, a többi zseniális játékos fogja labdával tömni. Hidd el, a spanyolok lezúzzák Európát!

- Na ott az a Torres gyerek, a következő CÉRONÁLDÓ kb. Még nem olyan nagy a pofája, de 1 év múlva versenyezhetnek a "legnagyobb gyík" címért. Olyan csapat nem győzhet, ahol csak egy ilyen játékos is van...

Most ennyi fért bele az időmbe, de úgyis ezektől csapatoktól várnak sokat az emberek, a többiek mellékszereplők, egyelőre... De sosem lehet tudni, ezért is szép a foci.

Mindenkinek jó szórakozást, hűtsétek be a söröket estére, pár óra és indul a buli! Jó lazítást:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr18508119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rol33 2008.06.07. 19:21:28

"Ausztria és Sváj" - Svájc
Szép, humoros összefoglaló csapatokról, és a színvonalról.
Még annyit hozzá fűznék, hogy magyar foci = 0. Erre dobják ki pénzt, ezt sugározzák, ezeket istenítik. Pedig ott van rally, azokban értünk már el eredményt, vagy akármi más...
Személy szerint én nem szeretem, ha közel 2 tucat ember kerget 1 labdát... Sportból mondjuk snooker az amit megnézek. :)
Szal szép cikk, köv focis témába szúrhatnál bakis vidit is sztem.

lonicera 2008.06.08. 10:55:04

ja,tényleg,lemaradt egy C:) volt korábban egy foci bakis videó. Sztem legközelebb majd a döntő után írok az EB-ről, úgyis mindenki ezzel foglalkozik majd:)
süti beállítások módosítása