HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.06.22. 20:07 lonicera

Essen szét a ház!

Címkék: laza videó zúzás rockmetal

Veled is előfordult már, hogy minden idegesített? Hogy fel tudtál volna robbani, akár egyetlen ártatlan mondattól is? Volt olyan, hogy nem ment a meló vagy a tanulás? Vagy pont hogy az agyadra ment mind a kettő? És ha volt, mit tettél mérgedben? Én annyit tudok, hogy rajtam ilyenkor egy valami segít: a ZÚZÁS:) 3 olyan dal jön, ami felszívja a dühöt. Fülhallgató behelyez, cipő felhúz és nyomás futni (olcsóbb, mint mondjuk betörni a gipszkarton falat a pincében).

1. 

Nos, a Static-X tagjai nem néznek ki éppen normálisnak, de nem is az a lényeg. Ezt a számot, melynek címe The Only, főleg a refrénje miatt szeretem.

Dallamos és zúzós, pont idegbeteg hangulatra való orvosság.

És a klipp is jó, a tagok fizimiskája laza, főleg az énekesé.

Gitár dobálás a vállon át nem nagy szám, de ha én próbálnám megcsinálni, abból biztos baleset lenne:)

2. 

Ez a szám régi emlékeket idéz fel, azért szeretem, de úgy gondolom, ha nem kötne hozzá semmi, akkor is tetszene:

Breaking Benjamin, Diary of Jane c. száma, masszív alappal és jó énekkel.

A banda ügyesen "rugózik" a zenére:) Itt a tagok nem néznek ki extrémen, van, akinek elég az is, ha csak a zenéje jó...

Ajánlott "hallgatmány" barátnős problémák esetén:)

3. 

Súlyos problémákra itt van ez az együttes. Néha az jut eszembe, mikor őket hallgatom, hogy nekik is súlyos problémáik lehetnek, ha ilyen zenét nyomnak. 

Slipknot-nak sok jó száma van, de én a Before I forget-et azért választottam, mert a klippje kicsit más, mint az átlag zúzós zenéknek. Már az is feszülstéget kelt, hogy nem mutatja a kamera az arcokat. Nálam favorit, másnál a biztosítékot veri ki, de ízlések és pofonok, ugyebár...

Tudom, rengeteg jó banda van, de nincs annyi helyem és időm, hogy mindet felsoroljam, nemhogy a számaikat bemutassam. Most ez a 3 ugrott be elsőre, amit sokszor és szívesen hallgatok. Az mondjuk még szempont volt, hogy ne teljesen ismeretlen formációk legyenek, mert ha esetleg valakinek megtetszik az egyik, akkor könnyebb "beszerezni" a számot, albumot. Mindenkinek kellemes Zúzást!

Kommentek jöhetnek, hogy ki mit hallgat, ha épp idegbeteg!

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr83534056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rol33 2008.06.22. 22:41:49

Na ez a nekem való post. :)
In Flames [melodic death metal](youtube.com/watch?v=nvagotZU1T0&feature=related)
Fő kedvenc, nagyon nehéz volt számot választani, nagyon sok jó számuk van (sőt!).
Legjobb albumuk szerintem Clayman, de elvagyok összessel.
Norther [melodic deaht metal](youtube.com/watch?v=EUUo9crSdf8)
Eluveitie˙[folk metal] (youtube.com/watch?v=iijKLHCQw5o)
Children of Bodom [átmenet melodic black, power és melodic death metal között] (youtube.com/watch?v=yLAjKtmT3lk&feature=related)
Korn [nu metal] (youtube.com/watch?v=aYQQzw4-NSg)
Dissection [black metal, bár magukat death metalosoknak mondják] (youtube.com/watch?v=5M3cT48qMd0)
Dark Tranquility [melodic death] (youtube.com/watch?v=02Plp_bDPPI)
The Duskfall [melodic death metal] (youtube.com/watch?v=YtrLSvnnw3M)
Marilyn Manson ["industrial metal, alternatív metal, sokk-rock irányzatokba sorolják őket"] (youtube.com/watch?v=8W2cAtYlNhc)
Deathstars [gothic metal] (youtube.com/watch?v=TlhbrEMX7mM)
(ezeket én metroszexuálisoknak mondanám, nem szeretem különösebben őket, ez 1 jobb szám)
Sonic Syndicate [metalcore, sry csak ezt a szaros audiostuffos klipet találtam, meg élő felvételt) [youtube.com/watch?v=g50ETWoCye8]
Lordi [?] (youtube.com/watch?v=TdItwaLrv1U)
Godsmack (youtube.com/watch?v=kMh9Cydag3o)
Metallica [trash/speed metal] (youtube.com/watch?v=lh1ypNyHRmA)
Disturbed [progressive metal, ma már inkább hard rock, mint heavy metal] (youtube.com/watch?v=Zzak8Gq3KO0)

Az nem igaz, hogy akkor hallgatom ezeket mikor "idegbeteg" vagyok, avagy mindíg az vagyok. :D Ma már nem hallgatom összest, vagy van amelyiknek csak 1-2 számát szeretem, de attól jó zenekarok. Kedvencem akkor is In Flames . :D
Sonic-X - The only - Need For Speed: Underground zenéje is volt, arra még emléxek.
Sorolhatnék még nagyon jó metal/rock zenekarokat, de ennyi elég mostanra szerintem.
Régebben Tupac-ot (rap) hallgattam, az is meg tudott nyugtatni. Idegesség ellen ajánlom: jó nagyot az ágyba rúgni :D, amúgy én nem vok hirtelen haragú, ideges/feszült persze igen. Csak 1x szakad a kötél, de akkor vki nagyon megjárja :D. Viszont nagyon sokat vok feszült, de nem nevezném idegességnek, mert valamilyen szinten mindig ideges vok.
És aki szerint a metal nem zene: Igenis vannak együttesek, akik tudnak és dolgoznak is vele. Ha nem is zene, akkor is több benne a zeneiség, mint a techno-, disco-ban (stb.).

Szovjet 2008.06.23. 10:35:13

www.youtube.com/watch?v=51Ad-qfMIw8
Ez szerintem hiányzik a listából.

Rol33 2008.06.23. 11:07:50

Cradle Of Filth [black metal] (youtube.com/watch?v=6dW6aNAZGTM)
Ezt még muszály volt, sokan szeretik. Említhetnék még sokat, túl sok van, inkább nézzetek lemezkritikákat. Említettem párat amit szeretek/1-2 számukat szeretem, hallgassátok. :)
Na jó, akkor végére:
Roadrunner United (www.youtube.com/watch?v=_HqleZap5MY), ez volt első metal száma ami megfogott (ha jól emlékszek), azóta persze mást hallgatok, de akkor elvoltam vele.

br1Koo 2008.06.23. 15:46:43

Nem szeretem az idegbeteg rockzenét, sőt kifejezetten utálom. Amúgy ez még csak fokoza az idegességet nem? Egy jó kis progressive prüntyögés lelazítja az agyam. Na az nyugtató

Vagy akár valami laza hiphop zene, arra biztos vagyok lenyugszol.

Rol33 2008.06.23. 16:49:21

Szerintem, ha veszült vagy mind1, hogy milyen zenét hallgatsz, lényeg, hogy szeresd és élvezd. (Sokszor jó kizárni a külvilágot, betenni valami kedvencet és üvöltetni.)
Egyeseknek olyan érzésük támad, hogy üvöltenének legszivesebben (kivel nem esett meg?). Gondolom ezt az érzést próbálják kiváltani az ilyen stílusú zenével.
Régebben, mikor még hip-hop és rap felé hajlottam, nekem se tetszett a zúzós zene. Nem tudtam elképzelni mit élveznek ebben az emberek, nem tartottam zenének. Mostmár tudom, hogy igenis van jó és rossz metal egyaránt. Mindenki megtalálhatja a neki megfelelőt, sok ága van a metalnak. Szépen lassan kialakult a zenei stílusom, először rap-rock irányzat tetszett meg, majd egyre keményebbek. De persze nekem se tetszik mindenféle üvöltözés, ebben is vannak határok, nem csak üvöltés, zene is kell bele és persze dalszöveg is számít (stb.)! A társaság, környezet befolyásolhatja zenei stílusunk, személyiségünk fejlődését. Mikor még nem találjuk meg a nekünk megfelelőt, és csak keresgélünk... Így kezdtem el rap-et hallgatni. Nem azt mondom, hogy ha haverok mozartot hallgattak volna, én is azt szerettem volna, hanem, hogy belehallgattam volna bizonyára. (Ennyi "volna"-t egy helyen, ez van, múlt idő :D)
Tehát nem kell valakit cak azért elitélni, mert pl. discos, emos (itt kivételt tehetünk :D), rocker, rapper stb.
Ha sokat hallgatsz heavy metalt, egy idő után már nem tűnik olyan keménynek.
Pl. Van benne dallam, kicsit lágyabb mint a többi szám, és alig veszed észre, hogy azért mégiscsak metal, és üvöltenek, ha nem is annyit.

br1Koo 2008.06.24. 10:33:56

Nekem is bejönnek az ilyen könnyedd rockzenék(márameik), mondjuk ha nincs anno ps2-n a Burnout3 akkor nem hallgatom meg őket(ugyanis annak a soundtrackjai voltak). Nem tudom milyen stílus volt pontosan, de dallamos és szerintem nagyon jó volt. Ettől függetlenül nem hallgatok semmilyen formában rockot, Progressive techno, Hip-hop még elvétve(régen a köcsög diszkósokat szóltam le, milyen fura nem? =)).

Szovjet 2008.06.24. 14:13:28

Nemtom de szerintem nemigazán lehet zúzni death meg black meg melodic metálra, azok a zenék a jók amikre lehet úgymond " rugózni "
Itt egy remek példa : www.youtube.com/watch?v=wKGYMKZS_50
esetleg ami számomra az ien "pump up " metál vagy mittoménnek az alapja :
www.youtube.com/watch?v=RFOxEg62xYs
(jobb videót nem találtam de legalább jól megvan vágva)

Rol33 2008.06.24. 15:02:43

Kinőttem már a nu metalból.
melodic death metal:
www.youtube.com/watch?v=O1FkbvGl-IU
www.youtube.com/watch?v=EUUo9crSdf8
www.youtube.com/watch?v=RAgsM0dJ4hg
www.youtube.com/watch?v=YaNGnwK_qGI
In Flames szerintem a top a melodic death stílusban, nagyon jó lemezeik/számaik vannak, koncerten is jók, és mindig fejlődnek, ha rosszabb, ha jobb irányba. Gondolok utolsó lemezre, nem lett a legjobb, de a rossztól messze van, inkább mint egység, nem felel meg, a chosen pessimist c. szám meg ront az egészen, de attól vannak rajta jó számok.
Sztem ez az igazán jó és hallgatható, élvezhető formátum a könnyűzene legextrémebb stílusának. =)

Amiket soroltál, azokhoz hasonlítanám: Limp Bizkit, Papa Roach esetleg Linkin Park.

Rol33 2008.06.24. 15:07:30

Vmit kifelejtettem... Felsorolt számaim sztem eléggé zúzósak, pörgősek, kellő mennyiségben szerepel bennük minden. És sztem keményebb, mint 1 nu metal, amit leginkább a rap-rock-hoz hasonlítanék (már amelyiket).

Shift 2008.07.16. 21:18:20

Hejj,Rol33,kösz a tippeket:D

>.>

Rol33 2008.07.17. 12:20:28

Nincs mit :). Ha még kell, nyugodtan írj mailt, folyamatosan ismerek meg nagyon jó zenekarokat. Ezt az oldalt ajánlanám: www.lemezkritika.hu/?q=/node/890
Sok lemezkritika, stílus szerint rendezheted, mit olvasnál.
süti beállítások módosítása