HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2009.04.24. 10:55 lonicera

Ráncfelvarrás - 1. Rész

Üdv!

Mint látható (persze csak annak, aki régen olvasta ezt a blogot), új külsővel ruháztam fel az oldalt, aminek több oka is van.

Egyrészt mivel újra írásra adtam a fejem, gondoltam, hogy egy ilyen hosszú szünet után megérdemelne a blog egy szebb külsőt. Ha már így elhanyagoltam szegényt, vettem neki pár új ruhát, vigasz gyanánt:)

Másrészt ez a sablon (merthogy ez egy gyárilag szerkesztett felület, nem a sajátom) jól olvasható, nagyobbak a betűk és letisztult az egész megjelenés - én jobban szeretem ha arra tudok koncentrálni, amit épp olvasok, nem a sok ugráló kis képre meg a különböző "tuningokra". ( de pl. azt is utálom, mikor a rádióadók a hírműsorok alatt idegesítő, monoton zenével terelik el a figyelmemet a lényegről... )

Természetesen a mostani helyzet csak a kezdetleges állapotokat tükrözi, szeretném ugyanis kicsit személyesebbé tenni ezt a sablont, ne 12 egytucat legyen azért a blog, még ha nem is olyan különleges. Nekem azért az lesz:) Úgyhogy még csiszolom a hétvégén, ebben segítségemre lesz a www.segitseg.blog.hu , ajánlom mindenkinek, aki szeretné kipróbálni magát ebben a műfajban.

Aztán, ha minden körülményt megfelelőnek tartok, akkor jöhetnek a laza tartalmak:)

Ja igen, remélem, sikerül majd beillesztenem a szavazás - értékelés funkciót is, így mindenki pontozhatja a posztokat, és lehúzhat engem is. Itt demokrácia van, kérem szépen, mert azAlaza:) Remélem szép lesz a blog és tartalmas kikapcsolódást biztosít majd minden idekattintó internet polgárnak. Kaptok egy nyugtató képet is - levendula mező valahol Provance-ban:

Bye!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr771083522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása