HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.04.21. 17:40 lonicera

Szombat esti cool (?)

Címkék: zene laza hülye nemlaza

           Először is elnézést, amiért nem írtam sokáig posztot, el voltam havazva: sport, suli és az élet más,nem számítógépes területei lefoglaltak. Ma azonban végre van időm kockulni és 3 rövid történetet megosztani veletek, melyek egymás után, szűk 3 óra leforgása alatt estek meg velem.

Szombat este, egy kimerítő foci meccs és sok napsütéses délutáni óra után, elmentem jó barátom koncertjére, az Ó utca egyik kis szórakozóhelyére. A koncert nagyon tetszett, gondolom még sokan nem ismerik a zenekart, de akkor én most megragadom az alkalmat és csinálok nekik egy kis reklámot, mert ők tényleg megérdelik, ráadásul nagyon profik és főleg: über lazák.  Ők a PeaceTones :

Remekül éreztem magamat, szeretem ezt a zenét és a társaság is jó hangulatban mulatott. Következő koncert csütörtökön, a Főbejárat nevű helyen lesz! Ez a koncert volt a szombat estém fénypontja, utána sajnos egyből a mélypont jött, de olvasás előtt még pár laza szám a PT-tól itt: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=136563539

Idáig minden hibátlan volt, koncert után megbeszéltük, hogy páran elmegyünk még valahova, de csak az egyik térig jutottunk, ahol megálltunk pár korty italra. A téren két szélsőséges nézeteket valló figura üldögélt, akikkel sajnos szóbaálltunk, miután közölték, hogy " az ember színe fehér". Miért? Azért, mert az egyik barátom történetesen nem fehér és ez szúrta a szemüket. Az ember zsebében pedig kinyílik a bicska, ha azzal kell szembesülnie, hogy a barátját nyíltan sértegeti két ilyen balhere. Ám szerencsére beszélgetésen kívül nem történt más, igaz, az viszont nagyon kellemetlen volt, mivel mi mindenképpen rá akartunk jönni, mért gondolkozik így valaki, ez viszont sajnos nem derült ki, csak az ok nélküli gyűlületet éreztük. Nem akarok erre több szót pazarolni, nem is bírtam sokáig az ilyen lazának szánt beszólásokat, mint pl: " Én Afrikban tucatszám nyiszáltam el a majmok torkát a légióban" meg a zsidózó megjegyzéseket, holott senki sem volt közülünk ilyen vallású. Le is léptem, mert ez baromi fárasztó, menthetetlen az ilyen ember, és én szégyelltem magam helyettük, de nagyon.

        Haza felé vettem az irányt, már nem is volt kedvem bulizni menni. Az Oktogontól a Nyugati felé sétáltam, mikor szembe jött két " csaj ". Én már ekkor túl voltam pár jäger-sör kombón, mert az menő:) Szóval mendegéltem, mikor megszólított az egyik " lány " : "Ha adsz egy szál cigit nekem, meg a barátnőmnek, lesz&#lak". Először leblokkoltam, aztán elröhögtem magam. Na mondom, azAlaza, mert egyrészt aki így szólit le valakit, az biztos nem 100-as, de ami még ennél is keményebb volt, az kérem az, hogy nem lányok voltak, hanem transzfesztiták (féfiak mellekkel meg brével). Shrekben van az a spiné, akit a Verebes szinkronizált, na olyan volt a hangja kb. És erre csak akkor jöttem rá, mikor megszólaltak és közelebb jöttek. Én pedig messzebb léptem, onnan passzoltam nekik 2 cigit, de nem azért, amit cserébe felkínáltak, még mielőtt valaki ezt gondolná! Nem tudtam, hogyan reagáljak, mert én tolerálom a másságot, de ez kicsit erős volt még nekem is. Így utólag visszagondolva talán az lett volna a legjobb, ha felrúgom őket vagy valami, de kultúr-gyökérként inkább elhúztam a csíkot és már nagyon szerettem volna haza jutni. Egy dolgot pedig jól jegyezzen meg mindenki: Budapest szombat éjszaka vagy nagyon laza vagy nagyon nem az és mindig résen kell lenni!  ( Képet nem szúrok be ehhez a sztorihoz, bocs )

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr32435733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paulybird 2008.05.04. 12:28:22

jégert a buzik isznak, sajnálom.
unikum+sör, azalaza.

lonicera 2008.05.04. 18:17:34

akkor vmi hiba történhetett, mert én hetero vagyok:)
süti beállítások módosítása