HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) videó (3) video (6) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.05.20. 16:48 lonicera

Marínylot a kozízlés allen

Címkék: laza pako nemlaza

            Nagyon nehéz ebben a témában újat írni, nem is célom, de muszáj kiírnom magamból a felgyülemlett feszültséget. A téma, ami mostanában annyira divatos, kapcsolatos egy áfroámerikánische emberrel, aki hazánkat járva gyűjti be a zsetont olyan számokkal, mint pl. ez:

         Azt gondolom, nem kell bemutatni senkinek a srácot. Már én is foglalkoztam vele korábban egy posztban, de Roland felhívta figyelmemet erre a klippre és olyan hatást gyakorolt rám, hogy ismét billentyűzetet ragadtam.

         Tehát megint Pákó a téma, mint általában mindenhol. Meg kell mondanom, én nem sajnálom tőle a pénzt, amit ezzel szerez, nem sajnálom tőle azokat a lányokat sem és a medencét sem. Én azt sajnálom, hogy erre lehetősége van, azt sajnálom, hogy el tudja adni valakinek. Ő a maga módján laza, főleg az akcentusa vicces: " Álo u ú a masinisztá..." Továbbá nem hagyhatjuk ki a párduc mintás gatyeszban történő pucsítást sem, mert nyilván ez is menő, csak a megfelelő embernek kell bemutatni... Szóval én nem rá haragszom, lazán kihasználja azt helyzetet, hogy ha van rá kereslet, akkor ő kiszolgálja a fogyasztót. Mért ne tenné? Csak kérdés, hogy ezzel mennyit árt? Szerintem komoly rombolás folyik itt, csak még nem vettük észre. Ez egy "marínylot a kozízles allen".  

         Ja, igen, még azt akartam írni, hogy a DJ srác vígan kiabálja a technós alapra, hogy NAGYKANIZSAAAAA, és egyből erre asszociáltam:

Megnéznék egy olyan bunyót, amit mondjuk Pákó nyom Anettkával erre a zenére, MORTAL COMBAT helyett NAGYKANIZSA felkiáltással, egy űrben lévő pályán. A végén egy kis Fatalty is jöhetne, némi derékban-ketté-tépős formában. 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr90478822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

narghil 2008.05.20. 17:53:29

Közízlés... Van itt még olyan közízlés, ami ellen merényletet lehetne elkövetni?! :(

Kessy 2008.05.20. 21:33:53

Hmm. Van itt még egy új magyar fantasztikum: www.youtube.com/watch?v=iOYCa1NLrwE
Ez már majdnem olyan "jó" mint Pákó :D

lonicera 2008.05.21. 09:57:07

ezek elég durva videók:) köszi a linket, most kiégett a retinám:P

Rol33 2008.05.21. 11:32:19

Ezt se láttam még... Nem hiába. Mennyi szenny van... sajna :(

Rol33 2008.05.21. 19:01:40

Úr isten, kegyelmezz:
www.youtube.com/watch?v=QZC1VZPBybo&feature=related
Szerintem egy ideig az agymosásból elég. :D

zsannuska 2008.05.21. 20:14:44

igaz, hogy ezt egy konkurens blog oldalon találtam, de legalább annyira szánalmas, mint pákó :D

www.youtube.com/watch?v=jAuLNMX4EEc
süti beállítások módosítása