HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2008.06.02. 16:16 lonicera

Lazíts, ez nem veszélyes

Címkék: hír hülye nemlaza

Érdekes hírt olvastam az Indexen: "Videójátékot nézett terrorista fenyegetésnek az FBI". A cikket elolvasva felmerült bennem pár kérdés, mert ez nem egyszerű eset. A teljes cikk itt olvasható, én csak idézni fogok belőle: http://index.hu/tech/biztonsag/fall020608/

A lényeg, ha valakinek esetleg nincs kedve elolvasni az egészet, hogy van egy csapat, amely internetes terrorista oldalak figyelésével, keresésével foglalkozik és az egyik ilyenen találtak egy képet ( meg nukleáris támadásra utaló beszélgetéseket ).  Ezen a képen pedig ez látható:

Ez Washington, miután atom támadás érte. Hát kicsit ki is akadtak a különleges egység tagjai, de bejelentették, nagy örömmel, hogy sikerült két titkos Al-Kaida fórumra is bejutni és onnan ilyen infókat szerezni. Ehhez szeretnék gratulálni, egyrészt, mert tényleg ügyesek, hogy bejutottak, másrészt meg azért, hogy ezt be is jelentették ország-világ előtt... Nem tudom, hogyan működnek ezek a szervek, de én lehet, hogy titokban tovább figyeltem volna az oldalakat, hátha még több és hasznosabb részlet derül ki, bár lehet, hogy én vagyok a hülye... Innen kezd még érdekesebbé válni a dolog, mert egy fontos részlet ki is derült: a kép a Fallout3 nevű számítógépes játék látványterve.  "A láthatóan számítógéppel manipulált képről úgy gondolták, terroristák készítették propagandacéllal, az Al-Kaida követőit lelkesítve a nyugati célpontok elleni támadásokra. Így is járta be [2] a kép a világsajtót az FBI közleménye, majd a Reuters és AFP hírügynökségek jóvoltából. "  

Felvetődött bennem, hogy ez egy rossz vicc, de 9/11 után nem poénkodik senki a terrorizmussal, max a South Park. Úgyhogy ezután eszembe jutott, hogy talán média-hack volt, zseniális marketing húzás vagy valami hasonló. A Fallout3 készítői nyilván nem számítottak ekkora ingyen reklámra az FBI-tól, legalábbis nem tartom valószínűnek, hogy közösen kifundálták volna előre a dolgot, az már elég összeesküvés-elméletes baromság lenne. Tényleg úgy tűnik, hogy egy Al-Kaidás kocka terrorista megtalálta a képet a neten, aztán mivel passzolt a témához a titkos fórumon, beszúrta. Az FBI meg elszúrta. Mert ők meg azt hitték, hogy egy terv része a kép. Na mindegy, bárhogy nézem, ez nem laza, az FBI 9/11 után ne nézzen már be ilyen dolgokat.

Én is találtam gyanús képeket a neten, közzé is teszem, hátha segítek vele a szerveknek:

Ez a kép egy titkos orosz e-mail címről származik. A képen a szabadság szobor látható fej nélkül, miután az orosz hadi flotta megérkezett a Hudson folyó torkolatához és szétlőtte New Yorkot.

Értesüléseim szerint ez a kép még véletlenül sem a Red Alert 2 nevű PC-s játékból származik...

 

 

 

 

Másik:

Ezen, a Szibéria felett készült, légifelvételen az látszik, amint a poszt szovjet államok katonai gyakorlatot tartanak, külön erre a célra kifejlesztett, zöld bőrű csinovnyikokkal. Céljuk feltehetőleg a SZU visszaállítása, melyhez először a kapitalista Amerikát kell térdre kényszeríteni.

Ez a kép még véletlenül sem a Warhammer 40.000 - Dawn of War című játékból származik...

 

Az utolsó:

Ezt a képet egy időgéppel készítették fundamentalista terrorista csoportok, melyet aztán közzétettek a neten. Ez egy harci szimuláció, melyen az amerikai telepeseket büntetik ágyúval és nehézlovassággal. Az elöl haladó, páncélos embereken bomba található.

 És nehogy azt gondolja bárki, hogy az Age of Empires 3-ból szedtem a képet, bár úgy tűnhet, hogy a sarokban ez olvasható, de az csak azért van ott, hogy megtévessze az FBI-t.

Nos, remélem, nem sértettem meg senkit a posztommal, de kicsit viccesnek találtam ezt a kis bakit... 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr82499641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rol33 2008.06.02. 18:51:58

A 911 tényleg nem vicces, de ez a benézés nagy. :D A Red Alert-et rögtön felismertem, régi kedvencem... "Az amerikai telepeseket büntetik ágyúval" Az ilyen féle szimulációkkal vigyázni kell! :D Az sem laza, mikor 1 gyerek saját oszt. társait mészárolja le, és mindnefélét gyanusítgatnak, hogy számítógépes játékok, durva zene, stb. Az az ember beteg, nem műnbakot kellene keresni; ha valaki hibás, azok mi vagyunk! Én úgy gondolom, hogy nagy rész a neveltetésen múlik, és ha valamin tudunk változtatni, akkor ez az...

br1Koo 2008.06.04. 16:24:04

Egyetértek Rol, attól, hogy egy ilyen beteg állat játszik számítógépes játékokkal nem arra kellene fogni.. Bár a nagyon kockák tudnak agresszívak lenni ha el akarják szakítani őket a géptől mély játszás közben. Ez tény.
Amúgy az a W D.C.-s kép elég faszán meg van csinálva. Ilyenkor gond, hogy ilyen szinten tartanak már a játékok grafika terén :D

Rol33 2008.06.04. 17:00:09

Ha már számítógép, játékok, technika, itt van egy cikk (ami érdekes,de lássuk be, hülyeség):

Húsz százalék az esély arra, hogy a Mátrixban élünk:
techline.hu/szubjektiv/20080402_matrix_nick_bostrom.aspx
Aki unatkozik olvassa végig, szerintem érdekes elmélet.

br1Koo 2008.06.05. 15:01:04

Igen, ez furcsa, már az egyik haverommal is képzlegtünk erről(ezek szerint mi is koponyák vagyunk :D). Arra gondoltunk, hogy a szellemek a spectatorok és, hogy annyi minden megmagyarázhatatlan véletlen van, hogy az hihetetlen(pl. egyszer elvesztettem a bérletemet, és ugye suli után az ember haza akar menni, lementem a buszmegállóba ott volt az osztálytársnőm, megkérdeztem tud -e kölcsön adni buszra és pont akkor és abban a szent pillanatban amikor beléptem a buszmegállóba észrevett a földön előttünk 150 FT-ot[100 a busz], mondanom sem kell, néztünk :D. És még sorolhatnám a hihetetlen véletleneket, amik egy egész szép hosszú kommentet igényelnének). Elképzeltük ezt az egészet(láván szeretjük a videójátékokat :)), de persze tudtuk, elképzelhetetlen amiről beszélünk, de így belegondolva ki tudja ki írja most helyettem ezeket a sorokat? o.O

Rol33 2008.06.05. 18:48:20

Kicsit már off, de legalább van 1 kicsi élet.
A kommented olvasása után, elkezdtem vidiket nézni, rögtön első vidiben zene, pont ugyan az amit épp hallgattam. :D Gondoltam, akkor kicsit belemegyek ebbe is. Rengeteg elmélet van szellemekkel kapcsolatban... Valaki azt állítja, hogy a természet nem teremt rosszat, tehát nincsenek szellemek, vagy csak a tudomány alapján. Valaki meg hisz benne. Nem tudom hallottál e már a szellem idézésről. Állítólag tényleg kapcsolatba kerülhetsz 1 gonosz szellemmel vagy micsoda az. Véletlenek vannak, és mindíg is lesznek, de én hiszem, hogy nem minden véletlen. Van valami, ami "felettünk áll", és segít vagy hátráltat... Nem igazán vagyok hívő, sok mindenre azt mondom, hogy hülyeség, mint a szellemekre is, de mégis valamilyen szinten hiszek benne, hiszek Istenben is. Néha úgy tűnik, hogy ez is csak kitaláció, hiszen az emereknek kell 1 remény, ami táplálja őket, kell valakitől segítség stb., de mégis tapasztaltam, sokan tapasztalták, hogy jobbra fordulnak dolgok... Szal mindenki maga dönti el miben hisz és miben nem. "Manapsg már nincsenek csodák." Pedig igenis vannak, csak észre kell venni. Szerintem ebben az életben sok kérdésre nem kerül válasz, mint a szellemek, angyalok, földönkívüliek és még sorolhatnám...

UI: "a szellemek a spectatorok" ez tetszett :D

br1Koo 2008.06.05. 19:27:52

Igen, mindenki hisz valamiben.. Én speciel egy nagyon földhöz ragadt/maradi ember vagyok, nem hiszek semmi természet felettiben, mert ha nem lehet megmagyarázni akkor olyan nincs is(persze hozzáteszem szerintem, mert jó dolog ha az emberek hisznek valamiben).. Így például nem hiszek istenben, mert szerintem az ő képe is csak azért alakult ki, mert abban az időben amikor még nem volt meghatározva pl. a fizika, gravitáció, vagy akármi más "okosság" az emberek persze hihettek olyan dolgokban amik igazából akkoriban még lehetségesnek tűntek. Viszont így, hogy már vannak alap dolgok megmagyarázva és lefektetve az életben, sok ember már nem hisz a csodákban. Véletlenek mindig is voltak vannak és lesznek is, majdnem olyan biztos mint a halál(bááár.. ebbe most inkább ne menjünk bele :D). A szellemek is szerintem úgy alakultak(ezt már sok fórumon, blogon elmondtam), hogy az emberek nem tudták elképzelni mi van a halál után, én úgy gondolom ezért született a szellem kitaláció is. Vissza térve istenhez, az emberek annak idején amikor még nem voltak repülőgépek még csak tervben sem, azt gondolták az égbolt egy elérhetetlen, magas és sejtelmes hely, épp úgy ahogy a föld mélye lefele vezet, alánk az emberek alá(és talán a vulkánok is rájátszottak): menyország versus pokol. Vágod, hogy az angyalok mindig felhőkön ülve voltak megjelenítve? :D A pokol pedig sötét, tűzben égő borzalom, ami a földi élet alatt van. Én csupán ezekkel a dolgokkal megmagyarázom magamnak az egészet és máris nem hiszek benne :(. Persze nem akarlak eltántorítani véletlenül sem, xD éshát mégiscsak van Vatikán is :D.. Szóval hinni jó, én hiszek a technika rohamos fejlődésében és abban, hogy a földet hamar tönkre tesszük(na ebből a szempontból jobb volt minden fizika és gravitáció előtt élni :D).

lonicera 2008.06.06. 08:14:14

Felpezsdült a fórum:) Na akkor írok majd egy posztot a laza szellemekről:) csak legyen időm 2 vizsga közt:S

Kessy 2008.06.06. 10:09:42

Ez a hit olyan hülyeség. Én nem hiszek, én TUDOM hogy vannak :D Velem nagyon sok ilyen "véletlen" történik. Például el kezd menni a fejemben egy szám, pedig nem is hallgattam meg semmi, és a következő szám a rádióban az lesz. De amúgy ez úgy kezdődött nálam, hogy ősszel mamám gereblyézett az udvaron. Én csak úgy elgondolkoztam rajta, hogy mi lenne, ha jönne a volt osztálytársam, Alex, segítene neki, és ezért mamám adna neki 500 ft-t. 20 perc múlva mi történt? Mamám feljött, kivett 500 ft-t a pénztárcájából, kérdem mire kell, erre mondja hogy jött Alex, és segített neki gereblyézni. Onnantól kezdve folyamatosan vannak ilyenjeim!
Lehet kicsit más... Már kétszer is történt olyan velem, hogy feküdtem az ágyban, próbáltam elaludni, egyszer csak nem tudtam megmozdulni. Első alkalommal nem tudtam mi van, szólni akartam valakinek hogy segítsen, de beszélni se tudtam. Nem tudtam mi van, képzelhetitek milyen szar lehetett :S Lehet hülyének fogtok nézni, de közben úgy éreztem mintha húznának ki a testemből (ezt nem tudom másképp elmondani). Aztán kb. egy perc múlva egycsapásra elmúlt az egész és újra tudtam mozogni. Második alkalommal már hangokat is hallottam, egyik tanárom hangját meg gyerekekét. :S Nem tudom miért írtam ezt le pont ide, remélem valaki tud valami értelmeset válaszolni :D

br1Koo 2008.06.06. 23:43:20

Kessy, néztem egy dokumentum filmet erről az "alvás bénulásról" régebben, és valami olyasmi volt, hogy az alvás egy időszakában jöhet ez elő, hogy azt hiszed fenntvagy de mégsem, vagy valami hasonló, nem emlékszek rá pontosan. Ilyenkor megjelenhetnek alakok az ágyad melett, de nem tudsz mit tenni, azon az estén nagyon ráparáztam, mivan ha velem is megtörténik ez a szar.. Uhuhuhhhh biztos bazi szar..

zsannuska 2008.06.07. 18:04:08

kessy, azt hiszem, hogy ami neked van, azt alvás paralízisnek hívják. egyik ismerősöm mesélt hasonlókat... de nézz szerintem utána a neten, hogy miket írnak még alvás paralízis címén. azt mondják, hogy elég sok embernek vannak ilyen "élményei" (én nem szeretném megtapasztalni...:))
én hiszek a megmagyarázhatatlan dolgokban, de ennek a dolognak nem hiszem, hogy sok köze lenne az úgynevezett "szellemekhez"

Kessy 2008.06.07. 23:54:03

Nem tudom... én mindig elalvás előtt éltem át ezt és teljes tudatában voltam annak hogy mi történik! nem éreztem semmijen gonosz jelenlétet, csak a hangokat hallotam (a másodiknál és ami most reggel volt XD) remélem nem minden nap lesz ez szeretnék normálisan aludni!!! :D

zsannuska 2008.06.08. 12:09:24

igen, ő is ezeket mondta, hogy a agya ébren volt, mindenről tudott, csak képtelen volt tenni ellene.

narghil 2008.06.08. 22:18:21

@br1Koo:
"mert ha nem lehet megmagyarázni akkor olyan nincs is"
- Ez azért túlzás. A kozmológiában tucatszámra vannak olyan jelenségek, amiket nem tudnak megmagyarázni, mégis vannak. Pl. ilyen a gyorsulva táguló világegyetem. A gravitáció hatására a tágulás ütemének lassulnia kellene, de nem teszi, hanem gyorsul. Magyarázat nincs. Elméletek vannak, pl. a "sötét energia" elmélete, de ezt magyarázatnak nevezni kész röhej lenne, különösen, hogy a "sötét energia" létezését sem sikerült még kimutatni.
A tudomány épp azzal teszi nevetségessé magát néhol, hogy nem hajlandó elfogadni: Attól, hogy valamire nincs okos, tudományos magyarázat, attól még az a valami létezHET. Nem tudunk mindent, nem vagyunk istenek. ;)
Kétszáz éve még tudományosan megindokolva lehetetlennek tartották a levegőnél nehezebb repülő szerkezetek megindokolását is. ;)
süti beállítások módosítása