HTML

azAlaza

Laza emberek, laza helyzetek, laza szövegek VS "műmájerek" és "műkúlok" vagy mik. Egy helyre gyűjtve, nem csak lazáknak.

Friss topikok

  • CorN^: @Zsanett: Teeék felfedni benn a poént^^ am bizonyítékot!:/ (2009.07.03. 01:22) Segítség
  • bartech0525: www.youtube.com/watch?v=I-_LYSAvVzU itt az eredeti verzió, nagyon nagy klasszikus :) (2009.06.18. 16:44) F-f-f-f-FRÍSZTÁJLÓ
  • CorN^: Ez igen! Ez egyszerre szánalmas és elszomorító:/ Imádom a trapista sajtot=] (2009.06.12. 14:54) Szomorú
  • Rol33: kevés a komment, na majd én :D jöhet még ilyen post, nekem tetszett, grat 5letes. (2009.05.26. 00:10) Szemezgessünk
  • marcos777: a video az tényleg király zene meg nálam közepes (2009.05.20. 12:11) Más szemszög

Címkék

300 (1) aaf (1) bkv (1) csajok (1) dob (1) eb (1) eb2008 (1) emo (1) fesztivál (1) film (2) foci (3) fogalom (1) hacker (1) házi (1) hiphop (2) hír (1) hülye (7) játék (3) kazah (1) kép (1) klipp (2) kutatás (1) laza (27) marketing fogás (1) menő (2) mj (1) mottó (1) (4) nemlaza (16) nem laza (1) pako (1) pc (2) pop (2) poprock (1) ppp (1) raggae (1) rajzfilm (1) reklám (5) rémek (1) részeg (1) rockmetal (1) sanyi (1) segítség (1) sport (1) stat (1) szar (1) szinti (1) szomorú (1) szórakozás (1) techno (1) vicc (7) video (6) videó (3) videó klipp (1) viking (1) zene (11) zsír (1) zúzás (1) Címkefelhő

2009.05.05. 11:42 lonicera

K.O.-MET 1. rész

Reggel, még tompán, magam elé bámulva vitettem fel magam a mozgólépcsőn. Élveztem, ahogy a jeges huzat a pofámat simogatja... Ettől kicsit felélénkültem és elkezdtem fókuszálni, mivel tekintetem egy szép, színes plakátra vetődött. Sajnos a mozgólépcső kitartóan haladt a napos felszín felé, így nyakamat tekergetve próbáltam megállapítani, mit reklámozhatott a hirdetés. Szerencsére a hátralévő 20 méteren még vagy háromszor találkoztam vele, így sikerült rájönnöm, hogy amit látok, az a 2009-es VIVA Comet Díjátadó plakátja.   

Nehéz elmenni mellette anélkül, hogy észre ne vedd. Bár ez nem a plakát, arról nem találtam képet, csak illusztrációnak szántam ezt itt balra. Alapvetően az a különbség, hogy az említett hirdetésen szerepelnek a fellépők is, szépen sorban. 

És most jön az, hogy minek írok én erről. Nézegettem, kik is ezek a fellépők, jelöltek, de sajnos elég kevésről ugrott be azonnal, hogy mégis, kiről-miről van szó. Azt hiszem, eljárt felettem az idő, mert ezek a kódok, hogy pl. SP, Idotside, Barbee   már nem mondanak nekem semmit. Szar dolog az öregedés, na. Tudom, hogy nem az én korosztályom a célközönsége a VIVA-nak, de kíváncsi lettem, mit találok, ha Youtube-on rákeresek ezekre a fellépőkre. Ez lett az eredmény:  

SP:

 

Érdemes elolvasni a kommenteket a Youtube-on.

"sztem naon jó ! akinek meg nem teccik azok NE NÉZZÉK !! ennyih. "

  Igazad van, akkor menjünk szépen tovább... Folytatása következik

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://azalaza.blog.hu/api/trackback/id/tr201103908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rol33 2009.05.06. 12:24:18

Háát... Szar a hangja, szövege, irritáló a pofája. Olyan tinilányos az egész. Igaz, menjünk tovább, nem érdemel elemzést... szar. :)

habosmano 2009.05.06. 20:14:07

"már nem akarom tudni, hogy ki csinált ipart a zenéből..."tudom, h utálod, ha idéznek, de ez annyira ide vág...

lonicera 2009.05.07. 11:03:35

@habosmano: nem gond, tényleg passzol, mert erről van szó:) p

Matusz 2009.05.11. 18:01:17

Meghallgattam mindhárom művészt. Miért van az hogy a szövegek lényege gyakorlatilag ugyanaz? Szerelem csajok/pasik szex. Tudom hogy szinte feneketlen kútnak számitanak ezek a témák DE nem érzik úgy hogy ideje lenne vmi egyedi dolgot felmutatni? Legalább egy lemezen 1-2 olyan szám ami nem eme remek hármasról szól. Ha már művészlélek egyem a kicsi szivét.
Vagy csak nekem hiányzik a magyar zenei előadókból az egyediség. Egyedül vagyok azzal az érzéssel, amikor a hányinger és a unalom kellemetlen kevert érzése mászik fel a gyomromtól a torkomba amikor ezek a mai "csúcsszuperdejófejistenemannyirahelyes" előadók számai felhangzanak a televizióban?
süti beállítások módosítása